22 apr 2017

Twee kaarten een met distress oxide en een Voorjaars Tag

Voor deze kaart heb een groot vel papier bewerkt met distress oxide.
Het ene deel met meer groen, dan het tweede deel van het papier.
Het meest groene deel voor de achtergrond gebruikt. Het andere
deel voor de bloemen. Die ik daarop gestempeld en uitgeknipt heb
en als een collage op de kaart heb verwerkt.

Ik gebruik de kaart voor de challenge van:
UK Stampes op facebook
Colour Grazy Craft week 16 Anything Goes
Crafting With An Attitude challenge 26 Anything Goes
 Stinin Inkers challenge 1 Shower of Flowers

De laatste tijd maak ik van restjes en stukjes papier tags.
Veel handiger om ze klaar te hebben liggen als je er een nodig hebt.
Ook erg leuk om te maken.
De bloemen en tak heb ik getekend en de hommels gestempeld.
Leuk om aan een kadootje of fles wijn te hangen.

Ik gebruik deze voor de challenge van:

Dat was het weer voor vandaag.
Groetjes Janny

7 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en tag Janny, gave kleur van de 1ste kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colors and sentiment. Thanks for joining the Stinkin' Inkers
    "Shower of Flowers" challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi getekend die bloemen en tak! En mooie bloemencollage van die achtergronden! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful tag, such lovely stamps. Thank you for sharing with us at Creative Moments.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow thats so pretty. hank you for joining us at The Crafty Addicts Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Janny..your link showed a card, I am wondering if that was accidental as my challenge blog is for Tags only..however scrolling down your post I came across this Tag..which has pretty pink blossom on,so maybe this is your entry..if so it is acceptable and its very pretty.
    Thank you for joining us at Go Tag Thursday.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful love the sentiment thank you for sharing with us at Crafting with an Attitude - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny